ВІРТЕ

Ніколи не здавайтесь. Які б гнітючі думки не приходили у голову. Знайте, то не ви справжні. Ви світла та добра душа. Ви можете все. Ви насправді так багато можете, що навіть про це не здогадуєтесь.
.
 Знайдіть у собі силу завжди йти вперед, попри перешкоди. Бо вони роблять нас сильними. Вони допомагають нам подивитися на світ довкола іншими очима. Повірте, усе можливо. Можливо позбавитись страху, взяти волю в кулак та почати діяти.
.
 Тільки зрозумійте, заради чого все. Я не здаюся тільки тому, що ви у мене є. Я все роблю заради людей, навіть тоді, коли вони самі не розуміють, що потребують моєї допомоги. Серце розривається, коли я бачу через що всі передчасно вмирають, старіють. Живуть та роблять усе, бо звикли.
.
 Не розуміють, що самі ж собі копають яму. І ти це все бачиш, ти розумієш, але допомогти не можеш. Бо як? Коли людина вибрала такий шлях. Свідомо чи несвідомо. І це її вибір. Ти мусиш змиритись.
.
 Прийняти. І це теж для тебе урок. Коли кожне слово, яке летить в тебе, ранить гострим лезом. Ти хочеш відкрити їй очі, але вона не потребує. Прийняти і  відпустити. Жити своїм життям. Проходити земні уроки.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК