ПОДАРУНОК

Я дуже часто впадала із крайності в крайність. Бо дуже сліпо всім вірила, шукала авторитетів. Я повністю перекладала на себе чужий досвід і забувала, хто я. Так було тоді, коли я надто захопилася, як і завжди, суто соками.
.
 Я аж занадто втратила вагу, тільки тому, що хтось казав робити так і не інакше. Втратила голову, не слухала свій організм. Це мене навчило не піддаватись чудому впливу, але брати лише найкорисніше.
.
А щодо подарунків, то тут теж не все так просто. Одна річ, коли ти робиш подарунок просто так, бо тобі хочеться. А інша річ, коли ти робиш тільки тому, щоб тебе похвалили, почути, який ти хороший, значимий.
.
Тобто підсвідомо у цьому ми теж шукаємо любові. Ми часто робимо щось просто дл того, щоб вглдядати в очах інших хорошими.
.
 Робимо не для того, щоб зробити щось добре, а з підтекстом. Щоб інша людина нам дякувала. Але вона не просить. А ми тим самим знецінюємо себе.
.
Бо тоді приймаємо позицію жертви ніби. Так, бо колись ми не були оцінені, і саме цю похвалу хочемо заробити таким способом.
.


Ну і накінець скажу, що все потребує часу та зусиль. І всього можна досягнути через регулярність.
.
Тоді з кожним днем, роблячи маленькі кроки, ти бачитимеш,  хоч і не значний, але поступ. І з часом це перетвориться у щось велике.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ