ЧОГО Я ДІЙСНО ХОЧУ?

У багатьох жінок  зараз одна проблема. Їх не підтримують чоловіки. Жінка хоче розвиватись, хоче реалізовувати свої мрії. А чоловіка лиш цікавить поспати, поїсти і більше нічого. Жінка починає відчувати, що це все тягне її вниз.
.
 Відповідно, погане відчуття через нереалізованість.  Через відсутність підтримки. А все так просто здається. Просто почати щось робити, аби та мрія стала реальністю.
.
 

Я вирішила зробити третій марафон, який допоможе вам чіткіше зрозуміти свої справжні бажання, а не нав’язані зі сторони. На марафоні будуть завдання та інформація, яка допоможе вам подивитися на себе зі сторони під іншим ракурсом.
.
 Ви зрозумієте, чого дійсно хочете. 
Аби ви не розслаблялись та знаходили час на виконання завдань, ви їх мені відправлятимете в особисті повідомлення в телеграмі.
.
 І якщо не буде виконано завдання до вказаної дати, я вас видалю з каналу. Це все заради вашого ж блага. Бо я бачу, якщо немає контролю, то розум не хоче робити завдань і все відкладає або знаходить якісь відмовки.
.
 Якщо ви хочете прийняти участь в такому безкоштовному марафоні, то напишіть мені в приват. Я додам вас до каналу марафону.  Можливо зараз це саме той шанс, який ви так чекали.  Написати мені, щоб взяти участь➡️ @ola_sokol_torska 
.
#психолог#коуч

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК