ЗМІНА

Вчора на ефірі мене запитали, де черпати життєву енергію. Найперше у собі. Бо все починається з голови. І поки ти щось не усвідомиш, не приймеш, не пропрацюєш, не зрозумієш для чого тобі все, нічого не буде.
.
На початку мою відмову повністю від м'ясних продуктів, молочних, каш, солодкого, мучного не сприймали мої близькі. Були сварки, нерозуміння. Але тепер минуло три роки, я не померла від відсутності білка чи чогось там ще.
.
І більше того, тепер люди ледь не масово відмовляються від того всього, що нас вбиває, переходять на веганство, фрукторіанство. І я розумію, що можу про це говорити, і про це треба говорити. Бо на власному досвіді ти показуєш, що є такі люди.
.
І тим самим ти випадково натрапляєш на якесь відео на ютубі, бачиш, що інша людина це робить і ти віриш. Тобто ми найменшою дрібницею можемо повпливати на свідомість.
.
Я маю колосальний досвід у тому, і не тільки у харчуванні, а й у проведені харчових пауз. І я відчула на собі перші результати зцілення. Інформації стільки, що всього не втиснеш.
.
Тому бути якомусь марафонові. Я ділитимусь інформацією та досвідом. А чи вірити мені, то вибирати вам. Але неправильно, я знаю точно, мовчати і не ділитись. Бо їжа тісно пов'язана із нашим мозком.
.
Якщо у  тебе повний шлунок, ти не можеш адекватно мислити. Ти наче наркоман, який не може себе контролювати. Може ви знаєте, є зараз і люди-праноїди.
.
Тобто ті, які нічого не їдять. Харчуються праною. Звісно, що перейти на такий тип харчування, це в першу чергу треба працювати із своєю психікою. Бути готовим на такі кардинальні зміни.
.
І якщо ти виберешся на якусь вершину, це якраз не буде вершина. Це буде дно наступного рівня. І життя знову скаже тобі розвиватися далі. Тому що зупинятися не можна. Життя тобі саме покаже.
.
Читайте мої книги, вони всі в описі профілю. Там все я детально описую, що зі мною відбувалося. Всі мої усвідомлення. І це було треба писати саме для того, щоб хтось його зараз прочитав. Передавати знання.
.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК