МІСІЯ

Велике щастя знайти себе. Коли ти стаєш на своє місце. Бо штучність видно одразу. Коли люди ведуть свої блоги не душею. І їхні очі показують, що щось не так. Але тут слід бути обережним.
.
 Бо різні методи та вчення з пошуку себе можуть лише підказати. Але не скажуть за вас. Бо всі відповіді лише у вас. У вашому серці. І є дієві інструменти, які здатні їх відкопати.
.

Вони настільки глибоко у вас заховані, що ви навіть не здогадуєтесь, що воно є. Я знайома з методом Наталі Ладіні. І навіть пробувала собі щось робити по тому методу. Але цей метод консультування мені не відгукнувся.
.
 Я створила свій, на власному досвіді. А той просто став підказкою. Теорією. Я читала те все, що було написано про кожен аркан. Щось мені відгукувалось, щось ні. Але не було там чітко, розмито. Ну і якщо сліпо вірити усьому, то можна втрапити в чергову пастку. Треба вірити лише собі.
.
 Лише йти за покликом власного серця. Але на заваді стоїть розум із своїми воїнами-думками. От я якраз можу відрізнити, де говорить ваш розум  і ваша душа.
.
 Я маю вроджений дар бачити людей наскрізь. І це не теорія. Це є в мені. Я є носієм цього дару. Допомагати іншим душам знаходити свій прихований потенціал, отой талант.
.
 Бо коли ви нарешті станете на своє місце, все зміниться. Повірте. Треба тільки почути себе. Голос Душі вас поведе.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК