РОЗМОВА


Якщо ви думаєте, що за одну розмову чи коуч-сесію змінитесь, не так  все просто. Якщо ви ще не вмієте ходити, то як зможете йти без підтримки. Це на початку. 
Інвестиція в себе — це найкраща інвестиція.
.
Я вкотре переконуюсь, що моя 
місія це власне працювати з людьми. Ставити їм влучні питання та допомагати розібратись із своїми думками. Я бачу всі ваші емоції та приховані думки як на долоні. І це безцінно.
.
 Показати вам те, чого ви не бачите, розкрити очі. Навіть ті люди, з якими я раніше працювала, говорять мені, щоб я щось робила, розповідала про це, бо це реально змінює життя, допомагає вибратися із емоційної ями.
.
Я працюю у різних напрямках. Це і зцілення душевних потрясінь і допомога у пізнанні себе, своїх сильних сторін. І сьогодні  язрозуміла одну річ. Для чого ж мені була дана та польська мова.
.
 Та для того, аби я проводила ті заняття пос кайпу і почала співпрацювати з живими людьми. Саме тому мені так важливий зворотній зв'язок. І найбільше ефективно це працюати тільки зі мною вживу. Регулярно.
.
Так, як я вчила пос кайпу. Два рази в тиждень чи раз.
 Що я роблю на консультаціях? Допомагаю вам за допомогою питань визначитися із сферою вашої діяльності. Або, якщо ви її вже знайшли, то ми розбираємо ваші страхи, невпевненість та шляхи реалізації вашого проекту чи справию Вас блокують ваші шаблони, установки, яких ви н ебачите та не знаєте причини.
.
Для виріщення таких проблем вам потрібна буде н еодна консультація. Це гдибинна робота. 
Є ще консультація суто психологічного формату, на ній ви говорите більше за мене.
.
Тут немає рамок або правил, ціллю є саме дати вам можливістьс казати те все, що ви так довго тримали в собі і це вас мучило. Я викорситосую кокчинговий, психологічний піжхід, але найважливіше, свій дар сканувати людей, бачити їх наскрізь.
.
 Показувати їм те, чого вони не бачать. Аби записатись на одну з таких, пишіть в  приват.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК