ТИ МОЖЕШ

Чи є талант, чому він прихований та що буде, коли ти його знайдеш? Почну з останнього питання. В тебе життя перевернеться з ніг на голову.
.
 Ти будеш стрибати до стелі та радіти, наче мала дитина. А потім ти почнеш реально жити. Бо в тебе буде ціль. Ти знатимеш, для чого прокидаєшся щоранку.
.
І вже не як зомбі, яке сідає в  переповнений трамвай чи маршрутку. Ти почуватимеш себе гідною людиною, яка знатиме, що має в собі безцінний скарб. І вже знає про нього. Ти будеш дивитися на інших людей і тобі реально їх буде шкода, бо вони не знають, що в собі ховають.
.
 Але ти це переживеш, бо сам такий був. Ти сам того не знав. Але добре, що хоча б шукав відповідей. Це вже пів справи.
.
Я якраз відкопала в собі той дар бачити дари інших. Показувати людям те, чого вони самі не бачать. Сама я викладач польської мови, але я не люблю вчити мови.
.
 Не кайфую я від цього, нема в мене там розвитку і успіху, бо там немає моєї душі. Я пішла за голосом власного серця. Знайшла себе в служінні людям.
.
Я реалізовую свій дар сканувати людські душі та допомагаю іншим стати щасливими. А те омріяне щастя можна здобути, тільки пізнавши самого себе.
.
Зрозумівши та побачивши те, що ти ховав від себе роками. 
Годі гаяти час. Треба діяти. Йти до цілі та будувати своє життя, а не спостерігати, як інші досягають успіху. Ти теж так можеш. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК