ВМІННЯ

Коли людина на своєму місці, це одразу видно. Коли їй не доводиться прикладати зусиль. Воно виходить саме собою. І якщо ти все робиш розумом, нещиро, це видно. Скільки людей ведуть блоги неусвідомлено. Для когось це дійсно його. А хтось просто робить так, бо так роблять всі.
.
 Я сьогодні склала про себе повну картину. Я побачила, що постійно бачила якісь стратегічні шляхи розвитку. Не сиділа годинами і не роздумувала, чому так, а намагалася знайти шлях, як щось  покращити, а не сидіти та нарікати на гірку долю. Я вміла слухати, і люди самі виливали свою душу.
.
 
Ти дійсно маєш кайфувати від того, що робиш. Тоді ти будеш на своєму місці. Уявіть, що ви вже маєте мільйони, ви всюди побували, все побачили, все зробили, що хотіли. Що ж ви будете робити далі, от ця відповідь і буде вашим покликанням.
.
 Коли ти позбавляєшся всіх зовнішніх прив'язок і стаєш, наче дитина. Ти просто тут і зараз. Ти розумієш, що не ти обирав свій шлях досі, а тепер маєш право.
.
Сьогодні дівчинка на консультації сказала, що коли перечитувала свої відповіді, важко було повірити, що це писала саме вона. Так, бо за першим разом виходить все, істинна суть.  Я ще раз кажу, що якщо ти робиш не те, що хочеш, не розкриваєш свій дар, у тебе закриті двері. Коли ти намагаєшся робити те, що каже розум, воно не принесе ніякого розвитку.
.
 Бо коли щиро, то відчутно. 

Ось і весь секрет успіху. Просто робити те, що любиш, що хочеш робити, те, у чому ти максимально реалізуєш свій дар. Але спершу треба знайти той дар. Розкрити його. Йти за своїм покликом серця.
.
 Для мене все у ваших відповідях, як на долоні. Бо я сканую людські душі, відчуваю. Бачу все, і навіть більше. Бачу ваші дари. Бачу те, що ви б могли робити і в тому досягнути успіху.
.
  І те, що жодним чином вас не розкриє. Це дуже цінне вміння, бо може перевернути людські життя з ніг на голову. 
Тільки треба бути готовим до змін. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК