КЛАС


Кожен різний. І в цьому наш великий плюс. З кожним спрацьовує інший підхід. Комусь вистачає живої розмови. А комусь потрібно копнути глибше, застосувавши мій метод письма. І я вкотре переконуюсь, що метод письма від руки працює.
.
 І це неймовірно. І ще  я вам безмежно вдячна за те, що ви бачите оту мою душевність. Бо вся моя душа в текстах. Я стільки пишу, що просто не вистачило б ніяких моїх фото. Я не люблю обробляти, підбирати фільтри і так далі. Я люблю написати і відпустити в світ. І я також знаю те, що кожен з вас потребує знайти справжнього себе.
.
 Однак розум має аж занадто сильну хватку. Він змушує сумніватись, чи йти на консультацію чи не йти. Він змушує боятись. Відтягувати. Хоча душа проситься і хоче.  І мене теж безмежно тішить, що в моїх текстах ви знаходите себе. Бо ми всі одна душа.
.
 Я проходила те, що зараз проходите ви. Це процес пробудження, усвідомлення себе, своєї місії, свого шляху.  Кожен відчуває щось подібне, але в кожного так само це все різне. Я, коли писала ті тексти, то думала нащо. Мені просто хотілося вилити свої думки на папір. Але тепер я знаю, для чого.
.
 Я це пишу, знаючи, що ви це зараз читаєте. Хоч не лайкаєте пости, не коментуєте. Але ви читаєте.  І воно вже проростає  у вашому серці. Ви черпаєте з тих текстів якісь підказки для себе. І натрапляєте на мій профіль зовсім випадково, летите, як метелики, на світло.
.
 Я це знаю. Бо ви відчуваєте, що я кажу правду. Що істина захована у простоті. Що мої слова такі прості, але такі глибокі. Бо вони говорять до вас вашими ж словами.
.
 
Я така щаслива, коли бачу вогник надії у ваших очах. Все можливо пропрацювати та змінити.  Але без допомоги на початку важко. Я сама пропрацьовувала все з психологом.
.

Але важливо теж не втрапити у залежність. Бо ми стаємо залежні від любові, від їжі, від алкоголю, від сигарет, від походів до психолога чи коуча.
.
Продовження в каруселі

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК