УНІКАЛЬНІСТЬ МЕТОДУ

Все пізнається на практиці та еволюціонує. І я дійсно можу назвати себе творцем унікального методу з пошуку себе. Все це відбувається поетапно.
.
Як?
Я даю список питань і ви пишете від руки в тиші та спокої. 
Другий етап. Ми зідзвонюємося на живу розмову і ви мені читаєте вголос те, що написали. Це знову своєрідний метод терапії, відпускання всього, що болить.
.
 
Потім я прошу вас вимкнути відеозв'язок, я теж вимикаю. І тоді починається найцікавіше. Через мені йде потік. Тобто я передаю все те, що я відчула у ваших відповідях. Зазвичай я це роблю з закритими очима, бо так точніше можеш передати всі емоції.
.
 
У вас також буде аудіо запис мого аналізу. Під час нього ви уважно слухаєте, не перебиваєте, бо одне втсавлене питання може збити з думки. 
Потім по закінченні ми вмикаємо відео і говоримо вже нормально. 
І результат буде поганий, якщо не врахувати якийсь з цих етапів.
.
 
Саме тому, коли я читала відповіді, написані від руки і говорила свій потік аудіозаписом в телеграм, а людина слухала у зручний час, то воно мало силу. Я говорила саме потік своєї душі.
.
 Коли говорю все, що відчуваю. Саме так  я передаю вам знання про вас від Всесвіту. І це неймовірно. 
Я знала давно, що маю передавати знання. Але які? Тепер я знаю. Знання про вас від вас.
.
 
Для запису на таку розмову по моєму авторському методу пишіть в приват. 
Це може робити лише людина, як пройшла подібне, яка бачить повну картину. Я є живим прикладом людини, яка шукала себе і з магістра польської філології стала провідником до себе, коучем та психологом. Все можливо.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК