ЧАС


Сьогодні мене запитали, як позбавитись негативу та не здатись на шляху до себе. Я відповім. Розуміти, для чого це все, для чого шукати себе. Просто знайти себе, щоб задовольнити своє его недостатньо. Має бути щось більше. Розуміння своєї глобальної місії, яка допомагатиме людям.
.
 Покликання то не якась філософська істина. Це наше життя, наша суть. Робити те, що хоче наша душа. Ми це і маємо робити, просто зараз ми заковані в кайдани і не реалізовуємо наш дар. Але він є. Я одразу бачу, коли людину щось мучить. Кожен бачить, але  не бачить себе збоку. А когось видно. Сьогодні ніби жінка знала, що хоче робити, коли я її запитала. Але я бачила, що її щось пече, мурдує.
.
 Може бути дві причини. Або погані стосунки з батьками, або з чоловіком. І виявилось, що друге. Немає розуміння, немає підтримки. 
А найгірше те, що вона тримає все в собі. Вона ані не прописує від руки, не говорить ні з ким. Хто балакун по життю, то говорить із всіма підряд. А хто мовчить, воно його їсть і людина не бачить виходу. 
.
Я вам показую, що я проста людина і ділюся тим, що пропрацювала та знаю сама. Все з власного досвіду, бо це допомогло мені. Моя робота радше індивідуальна. І я можу якраз найбільше вплинути на вас на індивідуальній розмові. Коли говорю з вами, коли ставлю правильні питання та наштовхую на правильний шлях. Ви можете подивитися запис конференції на ютубі, посилання в описі профілю.
.
 В мене не масовий продукт. Бо саме бачачи людину, я можу сказати те, чого вона сама про себе не знає. І ви маєте прийти самі, по великому внутрішньому запиту. Я вже зрозуміла, що той, хто сам мені пише, та платить велику ссуму за таку консультацію, зробить невдовзі карколомні кроки до себе.
.
 А хто ще вагається та відтягує, ще не готовий до змін, і прийде за рік, відповідно реалізація себе теж відтягнеться в часі. Але це нормально.
.
Продовження в каруселі

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК