ДЕГРАДАЦІЯ

Якщо важко вирішити якусь проблему, треба тільки просити. Якщо людина вперта, треба робити тільки так. Бо інакше криком не достукаєшся. То я знаю із свого власного досвіду.
.
Коли життя тебе притискає саме до стінки, ти починаєш щось робити. Інакше не вийде. Якщо слабка сила духу та відсутність цілі. А ціль може дати улюблена робота. Коли ти робиш щось добре для світу і бачиш віддачу, ти бачиш, що це дійсно допомагає людям.
.
 Ти гориш тим, що робиш. Ти навіть готовий це робити безкоштовно. От тоді ти знаходиш справжнього себе. І різні марафони фінансові чи ще щось не допоможуть, навіть курси по здоровому харчуванню та мотивації, якщо ти не знаєш своєї місії.
.
Свого покликання. От в мене якраз так і було. Спершу розуміння себе, чого я хочу, що я хочу робити. А потім все решта. Розмотується клубок. І найголовніше, все робити серцем.
.
 Так, як відчуваєш. Не намагатися нікого копіювати. Знайти щось своє. Слухати себе. Найбільше радості мені дає природа. Все живе, все показує нам, що щастя в простих речах.
.
 В мене безліч відео на моєму ютуб каналі. Заходьте за посиланням в описі профілю. 
Обіймаю вас))) 
З днем матері, дорогі)

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК