Є ЩОСЬ БІЛЬШЕ

Все, що з нами стається, тільки для нашого блага. Це шанс змінити своє життя на краще. Схаменутись. Почути себе. Запитати себе, чи в тому напрямку ми йдемо. Чи робимо те, що хочемо, чи це просто гра.
.
Це можливість стати добрішими, щирішими, справжніми.  Бо коли стається якась неприємність, то ми відкриваємося. Життя перевертається. Ми починаємо шукати відповіді на свої питання. І вони є. Вони є у нашій голові. Тільки треба зрозуміти весь ланцюжок подій. Зрозуміти для чого це все. Знайти корінь, причину свого негативу.
.
І все можна вилікувати, усвідомивши. Коли хтось тобі покаже всю картину. Я довго не могла знайти відповіді на свої питання. Довго. Я мучилась, питала світ чому так.
.
 Але не отримувала відповіді, чому ж я так страждаю та мучу себе. Але робота з психологом багато мені дала. Робота з коучем. Я сама стала коучем. Але найперше для себе, для своєї сім'ї.
.
Я навчилась слухати свого чоловіка, підтримувати його, а не вічно кричати без причини. Я зрозуміла, що корінь та причина була саме в мені.
.
 І так, я дійсно маю дар мотивувати, оживляти людей, давати їм надію та віру, слухати їх, допомогти розібратись у собі. Я б вічно говорила про життя. І той, хто відчуває мене, бачить, що я не виставляю своє життя на показ.
.
Я даю суть. Я даю те, що вмію робити, я пишу тексти, знімаю відео. Я даю суть без води. Аби вона долетіла до людського серця та пробудила його.
.
 Велику любов, справжнє щастя можна здобути, очистившись від негативу та важких думок, зрозумівши себе як душу, вічну та нетлінну.
.
Та зрозумівши, що є щось більше та цінніше, ніж просто їсти та спати.
.
#психолог#коуч

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК