ЗМІНИ ЛЮДЕЙ ОЧЕВИДНІ

Скільки б я не проводила розмовних занять з польської, мене завжди заносить в сферу психології. Бо то є моє, як не крути. Я змінюю людей. І я це бачу. Якщо ви стежите за моїми сторіс, то бачите, як люди розквітають.
.
То щось неймовірне. Відбувається перепрошивка свідомості. Ти починаєш нове життя. Бо тобі сказали вголос те, чого ти сам собі не міг сказати. Я відчуваю, що аж занадто багато роблю безкоштовно. І відчуваю, що деякі люди просто не готові почути про себе таке.
.
Має бути внутрішній запит. Ви маєте самі до мене прийти. На індивідуальну роботу. Я проводжу ці марафони лиш тому, аби ви побачили мене як живу, реальну, просту людину, яка робить те, що любить і змінює життя людей.
.
Я хочу, аби ви переконались, що я не черговий класно упакований коуч та психолог, який буде вам щось втирати, а сам не може розібратися із своїми проблемами та комплексами. Я це пройшла.
.
Так, я далі вчуся. Бо кожен вчиться в тому житті. Але не треба боятися зробити помилку. Бо на помилках вчаться. Страх не дозволяє ступити кроку. Я показую вам іншу стежину.
.
Там, де нема страху. Бо то лиш видумка. Ви своїми думками забираєте в себе можливості реалізації. Бо все маєте для цього. Але знову ж кажу, має бути внутрішній запит.
.
  Ви маєте прийти самі. Це я вже зрозуміла. Я просто виконую те, що маю робити. Пишу та знімаю відео для вас, ділюсь інформацією, яка штовхає вас на роздуми та змушує задуматись.
.
#знайтисебе 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК