ОСТРІВ


Сьогодні мені знову згадався острів. Я сиділа на балконі і просто писала. Писала мої думки. Життя мені знову нагадало про одну з моїх місій. Я пишу, вже багато років пишу свої роздуми, закутую слова у книги.
.
Але сьогодні я дуже розчарувалась. Хтось з моїх підписників навіть відчув це на енергетичному рівні. Коли ти занадто віддаєшся чомусь, а люди цього не потребують, то це знак.
.
Що треба почекати, що самі прийдуть і не треба розкидувати перли свиням, якщо вони не просять. Тоді ти робиш гірше тільки їм.
.
 Сьогодні мала живу розмову за методом пошуку себе. Я тестую саме тепер живі консультації. І що я можу сказати. Та багато всього. Я бачу людей наскрізь. Я бачу їхні сильні сторони, я відчуваю їх, мотивую, я можу вказати на те, чого вони не бачать.
.
 І це вже істина. А ще бачу те, де треба лікувати душу. І це навіть не психологія. Це щось більше. Я сказала дівчині, що її ще щось болить. Чи немає проблем з батьками? І коли я тільки згадала про батьків, вона почала плакати.
.
 Здивувалась, звідки я знаю. А я відчула. І це ж не до теми пошуку покликання, я просто зцілюю людські душі, бачу те, що болить. І поки людина не відпустить, не пропрацює, то діла не буде.
.
Коли є хоч часточка осуду когось, це означає, що ми самі себе осуджуємо. Всесвіт нам це показує через інших людей.
.
#почутидушу8

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК