БУТИ СОБОЮ

Знаєте,
я водночас маю нелегку місію. Я маю достукуватись до людських сердець, показувати, що є щирі та прості люди. Які просто виконують свою місію.
.
 Те, до чого вони так довго йшли та зрозуміли нарешті, що мають робити. Ну в мене такий дар — бачити людей наскрізь, бачити, що в них болить. От проводжу ті заняття з польської і бачу, що ця людина комплексує через зайву вагу, а ця не любить свого чоловіка, а живе, бо боїться того, що люди скажуть.
.
 Йде проти себе. 

І як мені з тим всім справлятись. Я так довго жила в тій шкарлупі замкнутості. І коли ти нарешті стаєш собою, то таке чарівне відчуття. Люди, повірте, вихід є. Хтось мені каже, що ціле життя себе шукає. А я вам можу показати себе всього за годину, за одну таку роботу зі мною. Я наче беру інтерв*ю у вашої душі і переказую все вам доступною мовою.
.
Хтось вчора написав, що я змінила його життя, що мені треба остаточно залишити польську і писати тексти, допомагати людям. 
Бо така моя місія. Бо можу я вас пробудити. І мої люди, то ті люди, які зараз перебувають в такій ситуації, як тоді була я.
.
 5 років тому, перестрашена, залякана, залежна від думки мами, невпевнена в собі, з повною купою комплексів, не знала, хто я, звідки. 
То тотальна депресія та яма. Але сьогодні я тут. І я показую вам, що можна вилізти. Якщо на мить виключити розум і послухати своє серце.
.
 Ви ж чуєте, що воно говорить. Читайте мої тексти, моїми словами до вас говорить ваша душа. Вона огортає в слова все те, що ви знаєте. Бо всі знання  є у вас. Я люблю людей.
.
Кожен любить, і кожен хоче допомагати. Бо бачить в очах іншого себе. Я не люблю обробляти фото три години. Моя сила то тексти. І у них - вся моя душа. Я пишу дуже багато. Я передаю вам послання вашої душі. І роблю це постійно, бо це і є я. 
.
В цьому моя суть. Я люблю природу, квіти, хмарки. Ходила малою по садочку і співала собі під ніс. От тепер наче впала в дитинство і нарешті дозволяю собі бути собою. Тішитися кожній хвилині, показувати, що щастя в простих речах. Я не знімаю кожен момент свого життя, бо ціную той момент. Я показую, що можна відчути душею, побачити серцем.
.
#знайтисебе

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК