ЧОМУ Я НЕ МОГЛА КИНУТИ ПОЛЬСЬКУ

Чому я так довго не могла залишити польську? Бо вклала в уроки дуже багато сил та енергії. Я тягнула її лише через них. Бо так сильно хотіла відкрити людям очі на те, що моя методка економить час та гроші.
.
 Так хотіла, що забула про себе. Про те, що мені подобається робити. А сьогодні наче тяжкий камінь впав з грудей. І так добре стало. Легко. Я наважилась. В першу чергу, сама  зізнатися в собі.
.
Кинути те, що мене так довго мучило. І я відчуваю, що це стане початком чогось великого. Великих змін. І я точно знаю, що коли ти знаходиш себе, в тебе зникають думки  про їжу, про сон.
.
Ти повністю у тому, що ти робиш. 
Це неймовірне відчуття. Я бажаю кожному пізнати його. І я знаю, як вам знайти себе. Саме тому я проводжу безкоштовні консультації, де покажу вам, як це зробити.
.
 Аби ви жили в достатку та радості. Бо я точно знаю, що коли ти робиш те, що тобі не подобається, в тебе немає грошей.
.
 Повірте, я знаю, що кажу. А як тільки ти стаєш на дорогу свого покликання, Всесвіт сам перед тобою розкриває всі двері. 
Для запису на безкоштовну консультацію з пошуку себе пишіть в  приват.
.
#психологія#покликання#предназначение

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК