ЗМІНИТЬ ЖИТТЯ

Певно найгірше, що ви можете зробити, так це тримати всі емоції в собі. Їх треба позбавлятись. Пишіть, постійно пишіть. І буде легше. Подивіться, що робиться з людьми на марафоні, і це не всі враження. Я працюю не лише з пошуком себе, а й глибинно з пропрацюванням всіх ваших емоцій.
Я бачу вас наскрізь і те, що вас гризе. Мені кажуть люди, які переїхали у Польщу, що бачуть, що тут теж є добрі і погані люди. Всюди є такі люди, не має значення в якій країні ви живете.  І де б ви не були, ви всюди берете із собою себе. Але важливо саме говорити про те, що вас болить.
.
Якщо немає з ким поговорити, чому ж ви не напишете, не попросите допомоги чи мені чи ще якомусь коучу, психологу. Чому самі б'єтесь із тими емоціями, ви ж бачите, що підтримка та допомога потрібна.
.
 Після неї виростають крила.  Напевно більшість людей любить постраждати в одіночку. Але кому від цього краще. На еміграції я себе рятувала несвідомо саме писанням. Написала твір “Сильна та самостійна”. Писала про себе. Писала про те, що болить.
.
І це працює. І саме тому  я несу цей метод письма у світ. І ще  ділюсь своїм досвідом. І розумію, що тією інформацією, яку я знаю, я  маю ділитись. І вона дійсно може допомогти подивитись на своє життя під іншим кутом зору.
.
 І інвестувати у свій саморозвиток нормально.  Одна така розмова може змінити життя. І я це знаю. Кожної своєї консультації з пошуку себе я чекала з нетерпінням.
.
Бо щоразу дізнавалась про себе щось нове. Записатись на консультацію можна в шапці профілю за посиланням або написати мені в приват. Вона змінить ваше життя.
.
#знайтисебе

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК