ОСВІТА

Хто не знає, я за освітою викладач польської мови, диплом з відзнакою. Веду свій блог тут. І я є живим прикладом того, що диплом нічого не означає, якщо ваша душа прагне чогось іншого. Польська є моїм навиком, але не моїм покликанням. 

Саме польська мова, уроки по скайпу якраз наштовхнули мене на думку про те, що я бачу людей наскрізь і можу їм допомогти розібратися в собі,я бачу приховані таланти і  дари. 

Це все відбувалося, коил я проводила заняття по скайпу. І мені було нецікаво повторювати одне і те саме десяти різним людям кожного дня. Мене рятувало лиш спілкування з різними людьми та пояснення їм граматичних тем. Так народились уроки польської, вони є. І це все. Польська мене обмежує, хоча це теж передача інформації. Але моя душа пручається і каже, що це не те. Я змушую себе записувати корисні відео. А от про пізнання себе я можу говорити вічно. Мені подобається бачити щасливі обличчя людей. Я можу подарувати їм найголовніше — щастя. 

Якщо  вони пізнають самих себе, відкриють себе заново. І я також знаю, що мої слова засівають в душах моїх читачів та глядачів зернятка пробудження. І це все недаремно. Я живий приклад того, що можна заробляти саме улюбленою справою та подолати страх та невпевненість.

 Я показую вам, що можна піднятися із попелу та зробити себе самому, не перекладаючи відповідальність ні на кого. 

І це вартувало того, аби мені витратити безліч коштів та часу на пізнання та пошуки себе, аби зараз це писати вам та казати, що я це пройшла на собі і знаю, як вам прийти до себе швидше та ефективно. Світ чекає саме на ваш талант.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК