З ЧОГО ПОЧАЛОСЯ

Я от думаю, з чого в мене все почалося. Чи спершу була зміна кардинальна харчування, чи консультація з пошуку себе. І все таки, аналізуючи, я розумію, що пошуки себе. 

Якби я не мала усвідомлення своєї місії, то б не наважилась на такий важливий крок із всім решта.  Тобто себе шукають всі,і  вегетаріанці і не вегани. Абсолютно всі. Тому, що всі виконують якусь роботу і всі шукають те заняття, яке б приносило їм радість та гроші, а людям — користь.

 Тобто моя робота оховлює абсолютно всі категорії, незалежно від духовного рівня розвитку. Однак, якщо ти розумієш себе як душу і всі закони Всесвіту, цей процес пошуку себе в тебе відбуватиметься швидше.

 І я таки не помилилась, це було вкінці липня 2018. 

Моя консультація з пошуку себе. І та дівчина,я ка мені її проводила мені самій тоді видалась дуже замкнутою. Хоча я ще тоді не знала про свій дар сканувати людей. Я просто бачила їх наскрізь і думала, що те, що бачу я, бачать всі. Вже після цього, якраз через місяць почалися мої інтенсиви по саморозвитку, зміна харчування і так далі. 

Тобто все таки я права. Людина спершу розуміє свій основний дар, свої бажання, чітко окреслює для себе, чого прагне та в якому напрямку хоче розвиватись, а вже потім йде все решта. 

Бо веде Душа. І так, в мене свій унікальний метод, який я нестиму  в світ, скільки буде сил. Бо це моя місія. І я її вже чітко знаю. Я маю допомагати людям знайти та пізнати справжнього себе.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК