ЗНАЙТИ

Всі думають, що знайти себе це як додати два плюс  два. Але ж ні. Ти повинен пройти всі кола пекла. Шукати отой свій талант, всіх питати. 

ЗАїдати оту депресію від нереалізованості. Це так, якби ти загубив частинку себе і не можеш заспокоїтися, поки не знайдеш. А коли знаходиш, то настає блаженство. Все стає на свої місця. 

Це так, наче тебе спеціально вибили з тіла, аби ти себе шукав. Не передати словами, що я відчувала. Просто не передати. Але сьогодні одна моя підписниця сказала мені, щоя знайшла себе і моя місія робити те, що я роблю. Так, вона нелегка. Але я роблю, бо це моє покликання. 

Я нарешті вмію відрізнити, коли говорить душа, а коли - розум. Раніше я питала всіх, як це зробити. Хаос думок не давав почути себе. Я кидалася з одного в інше. Стільки всього пробувала. Але та внутрішня нитка вела мене до себе. Це метод теж прийшов на світ у потоці. 

Від Всевишнього. Аби це дало змогу все більшій кількості людей нарешті прокинутись та прийти до себе справжнього. Цей метод дозволяє не тільки знайти себе, а й скинути всі ті шкури, тісні та брудні, які ти носиш ціле життя і думаєш, що це ти. Ні, це не ти. Ти світло та добро. 

І моя місія саме пробуджувати оті людські Душі, бо приходить такий час. Час пробудження та пізнання себе

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК