ВИЗНАВАТИ

Треба не боятися визнавати свої помилки. Першим просити пробачення, якщо ви відчуваєте, що неправі, що завинили. Бо потім так важко на душі.
.
 А коли зробите щось хороше, то серце радіє. Повірте, я знаю, що кажу. Сьогодні я мала урок. Я не побоялася визнати, що була неправа. Що вчинила тоді негарно. Я написала людині щиру правду, все, як було, щиро та чесно, та попросила вибачення.
.
 І ви не повірите, людина відчула це. Ми навіть віртуально обійнялись. Я реально стала щаслива. Життя сьогодні дало мені урок. Показало, як робити не можна. Не існує конкурентів.
.
І якщо люди подають вам поганий приклад, не робіть так, як вони. Слухайте своє серце. Всім всього вистачить. Треба навпаки допомагати один одному, не боятися писати першому, робити крок назустріч.
.
Це таке неймовірне відчуття. Повірте мені. Треба жити у мирі та злагоді. Не гнатися не знати за чим, бо можна загубити найдорожче — загубити себе.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК