ШАЛЕНА ЛЮБОВ


Хочу вам сказати, що шалена любов то також залежність. Залежність від іншої людини. І ті шалені почуття минають. Бо життя саме показує, що ніщо невічне, крім твоєї Душі. Крім тебе самого, крім твоєї суті. Бо любов, ейфорія, це так само почуття, емоції.

 І дуже легко потрапити у пастку. Дуже часто це стається, власне, із чоловіками. Вони надто сильно ведуться на зовнішній облік, не бачачи підступних мотивів. І, як наслідок, життя повертає їх до реальності, вказуючи на їх же помилку. 

Як? Коли він бачить у ній центр Всесвіту, марить про спільних дітей та довгий, щасливий шлюб. А вона тим часом використовує його, викачує гроші,і  в один момент залишає ні з чим. А в нього рана на ціле життя та розбите серце. Він не бачить, що ця ситуація стала для нього уроком. 

Показала, що він аж занадто був добрим та ставив себе на останнє місце, все віддаючи їй. Настільки, що не бачив, як вона вміло крутила інтрижки на стороні в квартирі, купленій за його ж гроші. Дуже легко заплутатися. 

Тому треба завжди мати тверезу голову. Не вестись на красиву обложку. Але переважна більшість людей саме так і робить. І робить в усьому. Не бачить, що за нібито щирою посмішкою ховається хижацька натура та жадоба наживи.

 Ви думаєте, що добрі люди наївні, раз не встрявають у суперечки і нічого нікому не доводять. Вони навпаки мудрі, бо не мають наміру витрачати свою дорогоцінну енергію туди, де ти нікому нічого не доведеш. 

То, як то кажуть, вже такий варіант, що ти не поможеш, щоб не казав. Настільки консервативний розум та переконання, що пробити то майже нереально. І поки людина сама якось не прокинеться або не захоч ещось зрозуміти, ти не поможеш. Така сувора правда. 


Я говорю людям вголос те, що вони самі собі бояться сказати вголос. І коли вони це чують, то думають, що я якийсь екстрасенс, і звідки я то все знаю. А я то бачу просто, бо бачу. Бачу, коли людина намагається мене використати в своїх цілях, думаючи, що я наївна дурочка. 


І така більшість людей. Але я вам бажаю знаходити лише тих, які щирі та прості Душею. Які роблять щось добре для світу, але чесним та правдивим шляхом. А це ви відчуваєте на підсвідомому рівні, я знаю. 

Ви бачите, хто щирий, а хто просто тішить своє самолюбство. Ох, скільки не землі чорноти. Але надія є. Бо ви тут, зі мною, і хочете знайти та пізнати справжнього себе. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК