ПІДТРИМКА

Я розумію те, що більшість людей вже себе знайшли. Але тепер виникає наступна проблема. Як не збитися з дороги. Як почати реалізовувати себе та не піддатись страхові.
.
Бракує підтримки, віри в себе, мотивації. Це якраз моя специфікація. Я веду вас за руку до цілі. Саме так працює коучинг. І не думайте, що послугами коуча користуються лише багаті люди.
.
Це потрібно кожній людині. Підтримка та віра в себе, розбір страхів та блоків. Як це все виглядає?
.
Ми можемо спілкуватися з вами або в форматі переписки, або у форматі голосових повідомлень або ж онлайн-зустрічей, які відбуваються раз в тиждень і тривають годину на протязі 2 місяців. Або 1 місяця. Чому 2?
.
Бо власне за цей період вже виробляється звичка та розуміння цілі. Ви твердо стаєте на ноги та далі можете йти вже самі. Бо бачите перші результати та успіхи. Що роблю я?
.
Всіляко вас підтримую, мотивую, стаю ваших найкращим другом на цей період, підказую, кажу свою думку зі сторони та що зробити, аби досягти успіху.
.
Перші зміни людей після роботи зі мною я вже бачу. Одне слово “Я вірю в тебе” здатне вселити таку силу, що з'являються крила.
.
А що ж буде, якщо така підтримка буде постійно. Багато з вас прагнуть реалізувати свою ціль, однак чоловік не розуміє, діти мають свої проблеми.
.
Здається, що немає руки допомоги, але вона є. І це працює. Відгуки тут @put8ksebe
.
Якщо потребують такої підтримки, пишіть в приват.
.
#психолог#коуч

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК