НОВИЙ ФОРМАТ

У мене новий формат роботи, а для вас подвійний ефект. Ви пишете від руки, а  потім мені це все читаєте вживу на нашій розмові через телеграм і вкінці ви вже знаходите справжнього себе. Я провела сьогодні експеримент. Жінка скинула мені питання, десь до 20 сторінок а4 нерозбірливим почерком. І це все я мала сліпати, читати, погана якість фото. Я не захотіла, пішла за своєю душею. І добре зробила. Коли вживу говориш, то подвійний ефект. Людина пише, в нашому випадку розум пручався і відповіді писалися протягом тижня, 8 днів, а потім людина це все читає вголос мені. Я нотую, конспектую. А потім кажу те, що побачила у відповідях. Признаюсь,в же напротязі десяти хвилин після прочитання нею відповідей, я вже знала її покликання, її сильну сторону. І так, я крутий спеціаліст. Правда, їй же треба переварити те все, що я сказала. Але тепер життя стане інакшим. Душа прокинулась. Ще одна. Яка ж я щаслива. Прямо хочу стрибати від радості. Як можна не бачити таких очевидних речей. Але ж ви настільки обросли, як і я колись, отим всім непотребом, що звільнити ту душу з кайдан непросто. Але є я. Є ще багато таких людей-провідників до себе.  Якби я одразу на живій розмові ставила такі питання, та жінка на кожне казала б “не знаю”. Я гарантую.  Але поступово розум відпускав хватку. І чітко чула розум Душі. Кожне її слово. Я вмію чути ваші душі. Планета прокидається, розумієте. Невдовзі те, що я пишу, не буде якоюсь казкою чи глибокою філософією. Ви це все давно відчуваєте, просто ще не прокинулись. Світ вас всіх любить. Всесвіт тільки чекає, коли ви наважитесь почути себе. Прокидайтеся, зрозумійте, що ви щось більше, ніж тіло. Ви Душа. Вічна та нетлінна.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК