ЗУБНА ПАСТА

Записала сьогодні на своєму ютуб каналі відео про те, як я сама роблю зубну пасту за Марвою Аганян та ще одне відео на природі. 

Посилання на канал в шапці профілю. Але я не про те. Сьогодні у відео, яке я слухала, Ірина Хакамада сказала цікаву фразу про те, як наповнюватися енергією і що дає цю енергію.  Твоя робота, твоє заняття наповнює тебе енергією, а не забирає її. Тобто не сама робота, а те відчуття, що ти на своєму місці і ти приносиш якусь користь, відчуття реалізованості своєї місії.

 Я бачу багато позитивних змін під час карантину. Мої сусіди, які  завжди були похнюплені та сумні, тепер весело граються із дитиною.У їхніх очах почала З’являтись любов. Ми всі забули, що ми і є любов’ю.

 Зараз починається етап пробудження. Страх поступово переростатиме у любов. Ми згадаємо, хто ми і звідки. Я знаю, що мої тексти змінюють свідомість. Сьогодні мені довелося порозмовляти з жінкою, яку змінив контакт зі мною. Я знаю, що вона зустріла мене невипадково.

 Вона викладач англійської. Почала займатися саме методикою викладання мови, проводити семінари для вчителів , але ніякої віддачі не отримувала. Цей карантин дав їй час на роздуми. Вона почала шукати, пробувати. Врешті якось знайшла мене.

 Записала відео і я сказала їй, що вона природжений викладач, що це її, що вона настільки щиро все це робить, що й бути не може. І саме мої слова повернули її до себе.

 Вона в один момент відчула проблиск, що вона ж завжди цього хотіла, саме вчити когось мови, а не заглиблюватись у  методику. Я подзвонила їй після прослуховування голосового.

 Ми поговорили. І зауважте, я не брати за це жодної оплати, бо робила від щирого серця. Я знала, що вона попросила мене про допомогу невипадково. 

Знала. Я стала її провідником до себе. Ось так я змінюю людей. Вірніше через мене Всевишній це робить, допомагає вам відкрити своє серця Світлу та Добру, згадати, хто ви.   Будьте, як діти, добрі та чисті. Обіймаю вас всіх.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК