КОЖЕН МОЖЕ СЕБЕ ЗНАЙТИ

Знайти себе більш,  ніж можливо. Всі відповіді є у вашій голові. Треба тільки себе почути. Ви можете і маєте право знайти роботу, яка буде вам приносити радість та гроші. Ви ж самі себе і віддаляєте від життя мрії.
.
Я показую людям те, чого вони не бачать, а для мене воно таке очевидне. Я проводжу інтенсиви з пошуку себе, живі консультації, марафони, де ви пишете від руки і звільняєтесь від негативу. І ділюсь своїм досвідом, інформацією. Я це роблю від щирого серця, бо сама знаю, як важко почути голос своєї душі та знайти улюблену справу.
.
Де ти нарешті не будеш себе змушувати щоранку ходити на ту роботу, яку ненавидиш. Все можливо. І все базується на тому, що ви все знаєте. Воно є у вас. Тільки не бійтесь себе почути, не бійтесь змін.
.
 Ви ж бачите по відгуках. Люди наважуються кинути роботу та починають власну справу, рухаються на шляху до цілі, діляться своїми талантами зі світом. Ви теж маєте талант, дар, і коли ви його знайдете, ваше життя зміниться.
.
 Ви більше не будете захоплюватися кимось в інстаграмі та тихо йому заздрити. Ви розпочнете свою справу, почнете розвиватись та йти у вірному напрямку.
.
Я вам якраз і показую вам той напрямок. Якщо ви зробите хоча б один такий поштовх, все, життя відкриє двері, яких ви не бачили. Це вам каже людина, яка ціле життя себе шукала.
 .
 Яка розуміла всередині, що має дар бачити людей наскрізь, сканує людей, але не могла зрозуміти, чи це видумка чи фікція, чи правда.
.
Але така консультація перевернула моє життя. Я відкинула старе, минуле, бо вже не змогла бути колишньою. Це неймовірне відчуття. І кожен може його відчути, бо кожен має дар, місію. Кожен.
.
#почутисебе

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК