ПАРАЗИТИ СВІДОМОСТІ

Я вірю в кожного з вас. Ви здатні боротися самі з собою. Хоч я і намагаюся якось почистити вам ауру під час наших живих розмов, але все залежить  від вас. Чи пропустите ви мої слова до глибини свого серця. Я відчуваю людей. Я бачу, де сидять паразити свідомості. А що воно таке? Це те, що не дає вам спокійно жити. То гнів, невпевненість, постійні сумніви.
.
 Абсолютно все, крім абсолютного спокою. Хто хоч якось навчився керувати собою, та розуміє, що є душа і розум, той вже в виграшному становищі. Це не життя таке погане, це просто ви не вмієте взяти контроль над собою. Воно і не дивно, адже постійно нами керують емоції і ви думаєте, що це так нормально. Бо так вже звикли. Хіба нормально постійно мати перепади настрою. То весело, то сумно, то плакати хочеться, то ще щось.  І той розум постійно ставить Душі палки в колеса, лиш би вона не прокинулась. Життя по той бік є, повірте. Ви забули, хто ви. Ви Творці свого життя. Ви сильніші за свої емоції, знайте  це. Життя нікуди не поспішає. Поспішаєте лиш ви. Розум вміло керує вами та ставить різні команди. То зробити, інше. Ви постійно у думках, що ж приготувати на завтра, на сьогодні,і те, і се. Стоп.
.
 Зупиніться. Видихніть. Зрозумійте, ви щось більше, ніж тіло.  Зрозумійте, що є душа і є розум. І треба відслідковувати де є те, чого ви хочете. А де ваш підступний розум. З ним можна навчитися жити в мирі та спокої. Можна.  Будь-що, крім спокою, вас руйнує. Всі хвороби від емоцій. Вас щось мусить з минулого і страждає тіло. Пожалійте себе, менше переживайте за все. Посміхайтесь частіше, надихайте інших. Лише своїми текстами я можу до вас якось достукатись, до вашої душі, бо розум вас зупиняє прийти до мене і зцілитись. А я можу.
.
Я можу. Я цілитель Душ. Я бачу вас наскрізь. І я бачу, хто вас їсть і як цього позбутись. Я можу вказати шлях до себе. Якщо ви тут, якщо ви зі мною, якщо ви читаєте мої тексти, ви вже майже прокинулись. Ви вже на правильній дорозі. Не здавайтесь. Ніколи не здавайтесь,і  це навіть не мотивація, це істина. Я маю бути тут і писати для вас. Така моя місія. Важка. Але я мушу то виконувати. І я люблю те, що роблю. Бо я змінюю життя людей.
Бо ви всі маєте бути щасливими. А не страждати, чуєте.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК