Не одразу

Ви думаєте, я одразу прийшла на консультацію з визначення покликання. Спочатку я просто давала запит у всесвіт, що хочу знайти себе, хочу зрозуміти свою місію. І тут знайомий скинув мені акаунт дівчини, яка цим займається. Я довго приглядалась до відгуків, їх було багато. Ну і ціна мене вразила — 2499 гривень за майже сорок п*ять хвилин розмови вживу. Я дуже хотіла. Але на рахунку мала дуже багато. Чоловік і так сварився, що я постійно себе шукаю.  Але я знала, що мені потрібно. Я заплатила, п потім сказала йому. Я пояснила, що мені дуже треба, інакше я не заспокоюсь. Я досі пам*ятаю той свій стан, коли я вийшла із кімнати після закінчення розмови.  Я стрибала від радості. Чесно. Я тоді була дуже щаслива. Я знала це все, знала, воно десь кружляло в моїй голові, але коли хтось збоку говорить те, що ти сам собі не можеш сказати, це щось. І дивіться, після двох років я вже сама допомагаю у цьому людям. Пані Людмила, відповідаючи на останні питання, вже сама для себе почала розуміти своє покликання. А я своїм голосовим просто підтвердила їй це. Так, як мені колись. Все так просто. Просто потрібно побороти отой хаос у голові. Пізнання себе якраз і відбувається через те, що ти робиш, що ти віддаєш світові. Ті люди, які мають тут акаунти в інстаграмі, щось малюють, шиють, вони спокійні. Бо вони знайшли себе. Вони роблять те, що люблять,і  це видно. І гроші до них йдуть. Я перевертаю людські долі. І це щось більше, ніж психолог. Мене називали і цілителем душ, і акушеркою душ, і духовним наставником, провідником до себе, експертом з пошуку себе. Я не можу чітко назвати цю професію. Я просто допомагаю вам знайти та пізнати себе, свої сильні сторони, я можу показати вам вас збоку, те, чого ви не бачите, а для мене це очевидно. Я людина-сканер. Я бачу кожного наскрізь, бачу думки, бачу все. Хто бреше, хто щирий, хто соромиться, хто заздрить. Бачу все. Така моя суть.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК