ПОЧУТИ СЕБЕ

Як зрозуміти, що твоє? Дуже просто. Те, що ви робите, має вас наповнювати, окрилювати, дарувати вам радість.
.
Ви маєте перебувати у стані потоку, у стані тотального спокою та щастя. Це неймовірне відчуття. Коли ти знаходиш себе, хочеться стрибати до неба.
.
Але як же ви себе знайдете, розвиватимете улюблену справу, якщо навіть не знаєте, чого хочете, що вам найбільше подобається робити.
.
Сьогодні, на безкоштовній консультації я чула саме таку відповідь “я не знаю”, хоча знаєте. А я знаю ваше покликання вже після 10 хвилин того, коли ви читаєте відповіді на питання.
.
Але я спеціально дослухую всі до кінця, бо хоче ще на 200 відсотків впевнитись. Саме так було недавно на консультації.
.
Людина приходить у цей світ, аби бути щасливою та робити те, що каже душа. Аби записатись до мене на безкоштовну консультацію з пошуку себе, пишіть в  приват.
.
Відгуки @put8ksebe
.
#психологія#коучинг#знайтисебе#почутидушу

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК