НАВАЖИТИСЬ

Як я наважилася кинуте те, чому присвячувала весь свій час довгими роками?
Я дуже довго до цього йшла. І я хочу, щоб ви знали, що стало поштовхом. Два роки назад я пішла на консультацію з визначення покликання. Вона стала першим кроком, який почав змінювати моє життя.
.
Я вибиралася з болота поступово. Я дивилася на інших людей, як вони говорять на камеру, і хотіла так само. Я давно відчувала, що моє покликання, то не польська  мова. Я знала, що я з дитинства люблю говорити. Говорити про життя, про пізнання себе, про сенс життя.
.
 Я навіть вступала на ту польську не по своїй волі. Я просто віддалася течії. Перестала брати відповідальність, а переклала її на випадок та на батьків. Це було ще те випробування. Коли я подавала документи в університет, то хотіла спершу на українську філологію.
.
Бо віршики розказувала в школі і писала твори. Але раптом пані  в комісії сказала, що є варіант кращий — українська і польська разом. Я  плакала, коли прийшла додому. Лише тепер я розумію, що не хотіла. Але тато казав “тєжело в  учєніі, легко в бою”.
.
Я пішла битись. Звикла добре вчитись. Все намагалася зробити ідеально. Саме тому польська стала моїм навиком. Але не більше. Вона сильно звужувала мій світогляд та призмеляла, обрізувала мої крила. Я не знаю, чому я була така сліпа і не бачила очевидних речей.
.
Я три рази ходила на консультації з пошуку себе. Чоловік постійно казав, що мені виходить помагати людям, дораджувати. А я вчепилась в польську, бо записала відеоуроки.
.
 Дуже ефективні. Мені шкода було моєї праці та сил. Я хотіла, щоб це допомагало людям. Але тепер я розумію, що я можу більше набагато помогти людям, коли змінюватиму їх життя.
.
@put8ksebe 
.
#психолог#коуч#предназначение

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК