ШТУЧНЕ ВІДЧУТТЯ ЩАСТЯ

Коли людина знаходиться поруч із іншою людиною, яка на своєму місці та є щасливою. Їй доводиться шукати штучного щастя. Що ж воно таке?
.
 Їжа. Найлегший спосіб загасити внутрішній біль та роздертість. Їжею.  Коли ми заїдаємо власні емоції. Коли ми не в змозі реалізувати свій потенціал та знайти сильні сторони. Але спершу слід позбутися грузу минулого, всіх негативних емоцій, які не дають ступити кроку  вперед.
.
 Любі мої, вже завтра стартує марафон, де ви будете підготовлювати себе до пошуку себе та своєї місії. Ви будете скидати з себе весь той тягар, який не давав вам жити роками. Я буду весь тиждень з вами.
.
 Це мій дар вам. Хто ще не приєднався, можете зареєструватись в описі профілю. В нас вже зібралася дружня родина. Всі відкриті та щирі, інакше не може бути. Це стане поштовхом чогось великого. Бо ви будете писати листи собі та виконувати завдання.
.
Регулярно, з моєю підтримкою та контролем. Я хочу, аби ви на власному досвіді впевнилися, що метод письма від руки працює та дає поштовх до змін.  Із пошуку себе я працюю індивідуально.
.
 Це глибинна робота, бо я бачу вас наскрізь. І ви маєте бути готові до такої розмови. Бо якщо вам відкрити правду про самих себе передчасно, це може лиш нашкодити.
.
Тому Душа ваша вас поведе. Поведе до себе крізь терні.
.
#знайтисебе

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК