ОДИН ВЕЛИКИЙ ОКЕАН ЛЮБОВІ

Коли я тільки починала вести інстаграм кілька років тому, я писала в описі профілю “пишу, щоб надихати, допомагати людській душі, зцілювати словом, творити добро та дива у серці”.
.

Після народження доньки я почала писати інтенсивно, мені хотілося ділитися думками. Я кидала фото мого села, кота, писала про мамські будні. Писала прозові твори. Але потім зрозуміла, що це мене обмежує.
.
 Я хочу писати від себе і писати про важливе. Про пошуки та пізнання себе у цьому світі. Бо це наша найголовніша місія. Прийти до себе попри випробування та розчарування. Як я любила Скрябіна. Бо він був простим, таким, як я. Нічого з себе не показував. Був собою. Був прикладом. І він назавжди буде в наших серцях. Зараз пишу це і плачу.
.
 Коли ми кимось надихаємося, значить це є і в нас. І коли ви на правильній дорозі, то життя саме вас поведе, бо ви будете виконувати свою місію. Лиш знайдіть її, будьте готові та сильні змінити своє життя. Ви можете, бо я змогла. Можете, я знаю точно. Кожен може.
.
 Повірте. У вас захована безмежна сила, про яку ви навіть не здогадуєтесь. Ви вже геніальне творіння. Бо ви і є Творець свого життя. Ви можете створити собі життя таке, як хочете. Повірте мені, я кажу щиро. Бо відкрила свій дар служити іншим людям.
.
 І ви маєте свій, тільки відкрийте його. Світ дуже потребує саме вас. Ви думаєте, що ви капля в морі. Але ж з капель і робиться океан. Ми всі — один великий океан. МИ всі єдині. Ми всі брати і сестри. Ми одне ціле.
.
 Ми маємо допомагати один одному. Відкриватись один одному. Зараз такий час прокинутись. Зараз пауза для всіх.
.
 Обнулення. Життя вже не буде колишнім. Ви вже не будете колишніми. Послухайте своє серце. Воно лиш знає істину. Лиш воно. Не піддавайтесь розумові.
.
 Читайте мої тексти і ви будете дедалі більше розуміти ту істину, яка у вас перед очима. Дивіться глибше. Ви бачите світло. Світло у світі. Світло в собі. Світло в Тобі. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК