ДВЕРІ

А ще я сьогодні зайшла знов не в ті двері. Знову відхилилась від своєї місії. Але це все досвід. Щодо мого методу пошуку себе.
.
Я таки була права. Мій голос лікує. І я зараз вам розповім про методику. Тобто я даю питання, ви пишете від руки, потім я це все читаю. І голосом кажу відповідь, аналіз, те, чого ви не бачите. І тут один нюанс.
.
 Коли на живій розмові людина перед тим написавши відповіді мені це читала, то це не такий ефект. Бо все одно присутній стрес, бо це жива розмова. А коли ти слухаєш в спокої, так само, коли пишеш в спокої, тоді ти максимально відкритий та є собою.
.
В тебе немає стресу та зажатості. І тоді легше достукатися до душі. Тим більше, що аудіо можна прослуховувавати багато разів. І це якби програмує свідомість, дає підримку мотивацію.
.
 Жива розмова теж добре, але цей метод чимось унікальний. Бо він мені такий рідний. Бо мій голос та саме метод письма, який я пропагую, дає колосальні реультати.
.
Хтось дивується, як я можу читати стільки сторінок ще й невиразним почерком та сфотографоване в поганому світлі.
.
 Я й сама не захотіла очі зривати, тому просила, аби людина сама мені читала. Але не той ефект.
.
Краще я візьму одну людину, але прочитаю, ніж більше, але не так це спрацює.
.
#почутидушу8

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК