ЯК ВИКЛАДАЧ ПОЛЬСЬКОЇ МОВИ СТАВ ЕКСПЕРТОМ З ПОШУКУ СЕБЕ

Любі мої, сьогодні для мене великий день. Великий крок назустріч собі. Я нарешті наважилась сказати сама собі правду. А вам довести, що все можливо, якщо ти виконуєш свою місію.
.
Я викладач польської мови, живу  у Варшаві, червоний диплом магістра філології. Але це не я справжня. Проводячи заняття по скайпу, я зрозуміла, що роблю не те, що подобається. Мені подобається психологія, пізнання себе, а не повторювані нудної граматики. Я дуже довго розвивала свій проект, свої  відеоуроки польської мови, які економлять час та гроші.
.
ТА дуже довго вони мене тримали та не дали зустрітись із справжньою собою. Але тепер, дедалі більше проводячи консультацій з пошуку себе, я розумію, що моя місія якраз допомагати людям знаходити справжніх себе.
.
Це моє. Я живий приклад. Я вирішила для себе цей біль, який не давав мені спокою. Я нарешті зізналась собі і так, наче камінь зійшов з грудей. Як тоді, коли я вперше пішла на консультацію з визначення покликання.
.
Я тоді стрибала до стелі. І це сталося вдруге сьогодні. Інша людина озвучила мені те, чого я сама не могла собі сказати всі ці роки. І я показую вам, що можна кинути неулюблену роботу та стати тим, ким ти маєш стати.
.
Стати собою, реалізовувати свій основний дар. І якби мій розум не пручався, я розумію, що не досягну успіху у польській мові, бо це не те, що я маю робити, це не моє покликання. Я дуже довго мучилась, розвивала це, докази наявні тут @ola_torska_ . Але це так, наче ти намагаєшся оживити мертвого кота.
.
Не те я робила, не те. А те, що ти дійсно любиш робити, ти робитимеш навіть безкоштовно. Тому я запрошую всіх, хто хоче знайти себе, на безкоштовну консультацію. Я вирішила для себе цю біль, я знайшла себе. Тепер я допомагатиму у цьому іншим людям.
.
Пишіть в дірект, щоб порозмовляти зі мною вживу та нарешті  прийти до себе. Не бійтесь зробити крок назустріч собі справжньому. Я змогла, і ви зможете.
.
Повірте. Все можливо. Я знаю, як це боятися почати шлях змін і кинуте старе життя. Але я це зробила. На власному прикладі.
.
#знайтисебе#почутиголосдуші#призначення#покликання#психолог#коуч

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК