РОЗМОВА

У скріні в каруселі показала вам, скільки тривала наша розмова з пошуку та пізнання себе, своїх сильних сторін, тої роботи, яка приноситиме вам радість. Якщо ваша рука вже тягнеться до того, аби піти щось з*їсти смачненьке, значить ви ще не знайшли себе. Бо якщо ти дійсно любиш те, що робиш, ти не побіжиш до холодильника заїдати емоції. Саме емоції, а не голод. Це дві різні речі. Я вам кажу тільки із свого власного досвіду. Вчора я остаточно зрозуміла, що те, що я роблю, це моє покликання і я маю йти у цьому напрямку. Сконцентрувати туди максимум уваги. Бо це мене наповнює. Найбільший вплив на людей я маю при живій розмові. Я показую їм те, чого вони самі не бачать.  Можете переглянути відгуки тут. У мене свій унікальний метод. Бо ви спочатку самі пишете питання письмово, від руки. А не одразу на живій розмові, бо тоді розум не готовий. Його потрібно пробивати поступово. Це потужний поштовх йти туди, куди каже Душа. Це зекономить вам роки поневірянь на неулюбленій роботі. Бо ви вже нарешті відкриєте справжнього себе.  І будете проживати кожен день у радості. Знайти та пізнати себе — то ваша першочергова місія.  Я свою знайшла, у мене дар сканувати людей, бачити те, чого вони не бачать. І цей дар має служити іншим людям.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК