КНИГИ

Що вам сказати. Провела я після свого ефіру в інстаграмі розмовні заняття з польської. І я ще раз переконалась, що бачу людей наскрізь.
.
Так, я поправляла їхні граматичні помилки, але  я бачила все, як на долоні. Всі проблеми, комплекси. Але  як я полізу з тим всім, як люди прийшли мову вчити. Я навіть бачу, чому людина не може вивчити ту мову.
.
І все зав'язано на психології. Я така сьогодні рада була тому, що допомагаю людям знайти себе, говорю про самопізнання. А як тільки з'являється польська, то наче зашморг на шиї.
.
А от польською говорити про життя, то теж моє. Не помилки виправляти, а говорити. Я і так бачу, що говоріння людині не допоможе, їй треба граматику вчити. Але я ж її не змушу робити ні одне, ні друге.
.
Вона має сама це захотіти. А поки хотіти не хоче. Але я вже давно переросла польську. Моє то психологія, мотивація, розуміння своїх сильних сторін. Як же я бачу людей.
.
Як же я можу їм допомогти, аж душа розривається. Бачу ті всі енергії. І це так болить деколи. Бо бачиш, коли людина заздрить, коли не контролює себе.
.
Єдина моя зброя то щирість і простота. Мої мотиваційні книги зовсім безкоштовно ви можете прочитати за лінком в описі профілю @ola8torska
.
Відгуки тут @put8ksebe
.
Провідник до себе
.
#психологія#шляхдосебе

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК