УНІКАЛЬНИЙ МЕТОД

Тобто я і далі несу цей унікальний метод у світ. Коли ви сповідаєтесь своїй душі  та приходите до себе. Бо я дійсно його перевірила. Люди просто пишуть протягом тижня і розуміють себе.
.
Одне слово вірю здатне дати крила. Я можу дати вам крила. Люди вже літають. Люди змінюються після розмови зі мною.
.
Знаєте, розквітають, як квіти. Я наче їх підливаю цілющою водою. І вони квітнуть. Я інколи заходжу на акаунти тих, хто мав контакт зі мною. І бачу шалений прогрес. Нехай повільно, але зміни є.
.
 І я їх бачу. І вони колосальні. Я сію зернятка любові у ваші серця. І тепер мене життя навчило. Сьогодні навчило. Що люди нічого не цінують безкоштвно. Нічого. Плюють тобі в душу. Є фіксована ціна і за свої послуги не стидно брати гроші, тим більше, якщо вони змінюють життя.
.
 Тому я кажу сама собі і вам, що казати ціну за свох послуги це нормально. Бо у нас стоїть блок, шаблон, що ми не вміємо брати гроші. Це якраз поганою. Не вміти оцінити свою роботу. Якщо ти маєш чим поділитись зі світом, ти повинен це робити і мати за це винагороду , енергообмін у вигляді грошей.
.
Бо якщо цього не буде, людина буде почуватись спустошеною. Так, наче об неї  витерли ноги і навіть дякую не сказали.
.
Ти віддаєш душу, розриваєшя, а виходить, нікому це не треба. От якраз, щоб перевірити чи треба, треба заплатити гроші. Твої люди завжди тебе знайдуть. Завжди. Життя їх поведе. 
.
#почутидушу8 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК