ЛЮДИ СКАНЕРИ

Я думаю, ви чули про людей-сканерів. Я можу показати вам вас зі сторони за допомогою ваших же відповідей. Я дуже довго шукала себе. І довго мучилась.

 На це я витратила дуже багато часу. А вам я даю інструмент, який зекономить вам роки поневірянь. Так, ви можете подумати, що все це балачки і далі витрачати свій дорогоцінний час. Але це дійсно працює. Я та мій метод. Я знайшла себе у тому, аби допомагатиі ншим шукати себе. 

І це є моєю основною діяльністю. До мене йдуть люди і я з ними працюю. Я читаю довжелезні тексти, потім наговорюю голосове повідомлення. І тоді відбувається магія. Вона відбувається і тоді, коли людина просто пише.

 І це вже факт. Я сміливо про це говорю, бо на 300 відсотків знаю, що це працює.  Це мій дар, моя сильна сторона. Показувати людям те, чого вони не бачать, зцілювати душі, мотивувати.  

Зараз щоразу то більше людей запитують себе, хто вони, яка їхня місія. І це нормально. Настає час реалізовувати свої істинні таланти на благо всього людства, відкривати себе заново, відкопувати свої дари, подаровані небом.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК