ЩО Я ЗНАЙШЛА

Хто не знає, я людина, яка знайшла себе. Як? Я знаю, як вам допомогти. Приходьте на консультацію і вже вкінці 40 хвилин нашої розмови ви знайдете себе.
.
 Я змогла і ви зможете. 
Найбільші страхи і блоки, які я виявила, співпрацюючи з вами на таких консультаціях. 
Боязнь зробити помилку. 
Боязнь того, що скажуть люди. 
Страх. Сумніви. Порівняння себе з іншими. 
Думки про те, що ще треба вчитись.
.
А просто треба брати і діяти. 
Неможливість протистояти оточенню, підлаштовування під когось. 
Спроби догодити батькам, але не собі.

Бунт проти нав'язування, бо вам нав'язували свою волю.

Хаос в голові. Нерозуміння того, що подобається.
.
 

Думки про те, що це нікому не треба.
Що пізно щось починати. 
Боязнь розчарувати когось та не виправдати сподівань. 
Всі кажуть, що ненормальна.
.
Це все паразити, які вам не дають жити.
Чого бракує?
Підтримки, віри, мотивації. 
Знаю, проходили. 
Консультація платна. Переверне ваше життя. Для запису пишіть в приват. 
Відгуки та зміни людей тут @put8ksebe
.
#психологія#коучинг

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК