КОНСУЛЬТАЦІЯ

#мояісторія8 Але попереду була ще довга дорога самореалізації.
Я ледь його вмовила оплатити мені майже піврічне навчання в Американській академії кочингу, але я знала, що це потрібно.
.
Здала екзамен, сиділа, слухала з малою дитиною на руках оті всі відео, лекції, семінари. 
Потім ще півроку вчилась в школі психології, хоча я  і так все знала інтуїтивно.
.
 Подивіться, який  я зробила квантовий скачок. І ви може. Чуєте, ви можете. Але гроші є для вас фільтром, чи ви готові змінюватись.
.
 Ви маєте самі прийти до мене і якщо на консультації я вам не знайду покликання та не покажу справжніх себе, я поверну вам 2000 гривень.
.
Я знаю, що те, що я роблю, дуже цінне, бо я теж ходила до такої людини і платила, бо знала, що мені треба. 
Я це люблю,  я цим живу.
.
 Вчора дівчина плакала на розмові. Я показала їй її справжню суть, про яку вона здогадувалась, але я сказала їй це вголос.
.
І це дасть плоди, згодом дасть. Свою консультацію я пам'ятаю до сьогодні. І буду пам'ятати ціле життя, скільки буду жити.
.
Бо то був поштовх. Проблиск свідомості. Наступні були доповненням. Але та перша була тим, що мене пробудило.
.
 І я більше не змогла бути колишньою. Не змогла. 
Саме тому  ви й притягуєтеся до мене.
.
 Ви заходите на мою сторінку і кажете, що те, що я  пишу ,у  вас відгукується. Бо ви світлі та добрі душі, які прагнуть прокинутись.
.
 Я збираю такі душі, горну воєдино та показую дорогу до  себе. Бо я знаю ваш стан, я була там і я знаю, як вам подати руку допомоги та що зробити.
.
 Я люблю вас всіх, Всевишній любить вас всіх. Він живе у серці кожного. І його голос ми якраз і маємо почути. Бо приходить час прокинутись.
.
Ваш провідник до справжніх себе
.
#Психолог#кокч#покликання

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК