ДОСВІД

Знаєте, яка наша найбільша помилка. Те, що ми йдемо і робимо те, що роблять всі. А тут якраз паста. Там, де багато, не означає якісно. І виділятися серед маси — це якраз показати свою істинну суть, істинну природу.
.
Так, перед тобою буде страх осуду, неприйняття. Але спочатку сміятимуться. Однак, коли ти досягнеш успіху, прийдуть до тебе за порадою. 
Бо ти слухаєш себе, свій внутрішній голос. Своє серце. Нерідко, коли є вільний час, а зараз він якраз є, ми не знаємо, чим себе зайняти.
.
 І це якраз свідчить про те, що ми не знаємо себе. Ми звикли, що хтось дає завдання і ми виконуємо. А все перепрограмувати в голові і почати самому керувати своїм часом. Це ще те вміння. Я знаю точно, що я можу говорити про життя та писати вічно.  Трьома мовами, десятьма, неважливо якою мовою. Головне передавати знання, які сидять в  мені та просяться на волю. Я дивлюся на себе колишню. Я думала, що хтось знає краще за мене. Але тепер розумію, що треба було цінувати лише досвід людини, її досвід. Не те, чого вона начиталася.
.
У чому я маю досвід? У подоланні комплексів, невпевненості, залежності від думки батьків і відчутності себе як особистості, досвід у подоланні депресії на еміграції та після пологів, досвід у кардинальній зміні харчування так, що у  мами аж волосся ставало дибки.
.
  Але я це все пройшла. І нарешті досвід у пошуку себе. Найголовніший мій здобуток. Я знаю, що кожен має заробляти та розвивати те, що любить. До чого створений. І я на власному прикладі це показую. Робити те, що любиш і слухати своє серце.
.
Мій метод @ola_sokol_torska 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК