МАРАФОН

Як навчитися чути себе? Я пройшла багато. Відсутність власної думки, еміграцію, післяродову депресію, пошуки себе, кардинальну зміну харчування.
.
 Безліч книг та тренінгів. Але це треба було пройти, бо я зрозуміла, що всі відповіді у мені. І знаєте, що мені допомагало?
.
 Так, саме письмо від руки. Коли я прописувала всі страхи та болі на папір. Лише так я не втрачала зв'язок із власною Душею та чула себе.  Це була для мене терапія та можливість подивитися правді у очі.
.
 Це теж те, що я пережила на собі. Бо вже 14 років я веду щоденник. Він мій друг та порадник. Бо він — то і є я.
.
Але є одна проблема. Ми ніколи самі себе не змусимо писати самі. При придумаємо безліч відмовок, лиш би втекти від справжнього себе подалі.
.
А все у нашій голові.   Тому я даю вам можливість зануритися у себе глибше. Пропрацювати всі комплекси та страхи та знищити їх. Запрошую вас на марафон “Відповіді у тобі”.
.
 Я побачила, що саме правильно поставлені питання перевертають свідомість. Адже ти раніше їх ніколи собі не ставив. Тобі було страшно зізнатись собі самому. Як мені було страшно  кинути польську, та сказати собі, що це не моє.
.
 ВИ БУДЕТЕ ПИСАТИ ВІД РУКИ. Я стану вашим провідником. Ми будемо позбуватись того, що вас найбільше мучить та болить. Я буду з вами тиждень. Додатково бонусом я проведу для вас живу зустріч, де ми зможемо поговорити вживу.
.
 ЦЕЙ МАРАФОН для вас підказка та маячок до змін.
.
 Що ви пропрацюєте?
.
 -відчуття провини
 -почуття страху та невпевненості
 -почуєте свої істинні бажання
-відпустите минуле та образи
 -нарешті почнете робити перші кроки до справжнього себе
 - зрозумієте, які саме ваші бажання, а які нав'язані зовні
-відпустите роль жертви
 -зрозумієте, що ви маєте право на саморозвиток, любов до себе та щасливе життя.
.
  Перший тиждень марафону ДАРУЮ ВАМ. Я хочу, аби кожен відчували на собі наскільки це ефективно, бо вже раніше я проводила такі інтенсиви і це дійсно працює.
.
 Так просто. Повірте мені. Ось зміни людей, які це доводять ➡️ @put8ksebe 
.
  Реєстрація ➡️ http://olatorska.com/vidpovidiytobi

 Стартуємо з понеділка.  Давайте почнемо нове життя.
.
Буду вдячна за відмітки того, що є можливість взяти участь у марафоні у себе в сторіс в інстаграмі

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК