ГРОШІ

Якщо вас хтось колись обманув, не думайте, що всі такі люди. Є добрі люди, є. І тепер життя вас випробовує, чи ви повірите, що вони є. Бути занадто м'ягким та не вміти постояти за себе, не вміти чітко окреслити власні кордони це теж погано.
.
Треба вміти боротись за своє право жити та робити те, що хочеш. У багатьох якраз невпевненість та боязнь заявити про свої права. Боязнь просто написати та щось запитати. І якщо ви пишете людині і вона у відповідь пише ціну за свої послуги,  це нормально.
.
Я знаю, що у багатьох одразу спрацьовує установка, що всі хочуть грошей. Але не всі хочуть їх за просто так. Людина вкладає свою енергію, свою душу в те, що робить і така робота повинна бути оцінена.  І той, хто це розуміє, той приходить, платить та працює на результат, бо готовий змінюватись.
.
 Кожен з нас розуміє, я думаю, що найцінніше для нас то наш власний час. І розтрачувати його наліво, направо безглуздо та неправильно. Життя мене вже дуже багато разів вчило вчитися брати гроші за свою роботу.
.
 А я все ніяк не могла, бо настільки вступала в довірливі відносини з людьми, що просто не могла сказати, що мій час, який я можу провести з донькою, коштує . І я дійсно допомагаю. Бо коли ти віддаєш стільки енергії, а не отримуєш нічого натомістьь, ти спустошуєшся.
.
 Ти бачиш, що людині це непотрібно, якщо вона оцінює твою роботу в 10 гривень. А ти півтори години розкладуєш людині все по поличках, а твій чоловік дратується, що ти замість того, щоб бути з сім'єю, викладуєшся на 200 відсотків задарма.
.
 Хіба це правильно? Ні.  Саме тому гроші виступають фільтром того, чи налаштовувана людина серйозно.  І добре, що є люди, які розуміють, що гроші просто виступають інструментом взаємоенергообміну.
.
І це нормально.Тому сміливо можете мені писати чи дзвонити, якщо ви хочете щось запитати з приводу форматів моєї роботи. Періодично я проводжу обмежену кількість безкоштовних консультацій, проводжу безкоштовно марафон, даю багато нформаціїиу  відео та в текстах.
.
Бо я знаю, що це пробуджує вас та веде до справжніх себе. Але глибинна трансформаці, мої психологічні консультації, чи консультації з пошуку себе, чи особитсий коучинг платні.
ПРОДОВЖЕННЯ В КАРУСЕЛІ

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК