ВИ ПОВИННІ ПРО НИХ ЗНАТИ

Хочу поділитися враженнями після роботи з пані Людмилою @luda_levo.
.
 Хочу відзначити її пунктуальність, відповідальність, а головне, якість проробленої роботи. Так, як я ненавиджу редагувати свої тексти, сам Всесвіт послав мені цю неймовірну жінку. Вона дійсно любить те, що робить. І її робота потрібна багатьом молодим письменникам чи то блогерам.
.
 Бо написати текст — це одне. Друге, він має бути охайно оформлений, щоб було приємно читати оку. Я видаю тексти, а сидіти редагувати не моє. То чому я маю себе мучити. Але пані @luda_levo Людмила думала, що така робота непотрібна, що кожен може сам собі редагувати. Але це не так. Це неймовірні зусилля та енергія. І ще раз кажу, це потрібно.
.
Потрібні люди приходять до нас у потрібний час.  Зустрічаю потрібних людей та даю їм роботу.
.
 Пані Наталя @natkaschewa  малює мені малюнки до книг, а до того невірила в себе. Я показую їй, що її талант та дар потрібен.
.
 @olena.pshyn може стати онлайн-нянею.
.
 А я не завжди маю час гратися з донькою, яка дуже сильно потребує уваги. І ось пані Людмила редагує тексти.
.
 Я хочу, щоб ви знали, що є люди, яким потрібні ваші послуги і ваш досвід. Він безцінний. Діліться тим, що знаєте, тим, що вмієте. Нам потрібні інші люди. Вірте в себе.
.
#шляхдосебе

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК