40 років

Ви пишете, що вам 41 рік і ви ще досі себе не знайшли. Я знаю. Як зробити так, щоб ви себе знайшли. Чому я так впевнена? Бо сьогодні я остаточно кинула польську. Я наважилась.
.
Але багато людей або не знають, чим займатись, або знають, але бояться собі у цьому зізнатись або ж почати діяти. Ви хочете, аби  робота приносила вам гроші?
.
 Для цього вона має стати улюбленою. Ви маєте горіти тим, що робите. Інакше не буде успіху. Повірте, я знаю. Рано-чи пізно життя вас покарає недостатком грошей якраз за те, що ви робите не те, що маєте.
.
 І тоді ви почнете задумуватись над тим, аби щось змінити. Аби знайти себе.
.
 

Я все робила правильно, але пішла не у те русло. Я обманювала саму себе. Я тягнула польську, бо треба. Але сьогодні я голосно сказала всім і найперше собі, що польська то не моє.
.
 Це мій навик, але це не моя місія, не моє покликання. І саме розвиток акаунту із 7 тисячами підписників мав стати доказом того, що я кажу правду.
.
Довгих 5 років люди, мої підписники спостерігали за тим, як я шукала себе. Як я мучилась, змінювала профілі.
.
 Бо робила те, що треба. Але годі. Я йду за своїм серцем. Я знаю, як вам знайти себе і зекономити роки пошуків. Я знаю, як. Я живий приклад.
.
#коучинг #психологія#призначення#знайтисебе

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК