200 людей


Ще про методику. Як почути справжнього себе та скинути маску. Коли ви мені читаєте свої відповіді, то я все конспектую чи коли говорите вживу. Але ви повинні зрозуміти для себе чи потрібен вам стрес при живій розмові, коли ви мене бачите, а я вас.
.
Ви відповідаєте. Я пишу. Все одно якась скутість є. Але з іншого боку жива розмова має магічну силу. Я вмію передати складне простими словами. І все, що я кажу, йде з мене в потоці. От сьогодні в мене асоціації з однією дівчиною такі, що вона бачить магію серед буднів. От прям лозунг про неї. Теж мені підказали інший алгоритм.
.
Я даю питання. Ви пишете від руки. Ми зідзвонюємося  в телеграм. Ви читаєте. Тут теж метод терапії. Бо ви пишете, а потім слухаєте самі себе. Дивитеся на себе збоку. Я так само нотую, коментую.
.
 А потім після цього наговорюю вам голосовим повідомленням свій аналіз. І ви можете його прослуховувати безліч разів. І тоді мені не доводиться сліпати і розбирати невиразні букви та почерк, сфотографований при поганому світлі.
.

Тобто ще раз.
Питання писати від руки
Читаєте мені на живій розмові
Я нотую.
.
Даю голосовим повідомленням свій аналіз.
Простий, але дієвий метод. Навіть не уявляєте наскільки. Тут свіжі відгуки після роботи. Зайдіть, якщо досі скептично до цього ставитесь. Там вже десь 200 людей, якщо не більше ➡️ @put8ksebe 
.
#почутидушу8 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК