ПРО ПРОСУВАННЯ

Розказати вам про мої методи просування. Вірніше про мої помилки. Так не робіть. Я думала, що мій продукт з вивчення польської, то масовий продукт. Але ні. Є люди, яким треба тяп-ляп. І вони знаходять таких людей, які тільки так і роблять. Плюс як же мене втомлює те, що всі торочать про єдиний стиль. про те, що все мусить бути карно. А я так н елюблю підбирати фото, сто разів його фотошопити, накладати фільтри.
🌿
 Це штучно. Я краще напишу текст, десять текстів, ніж буду одне фото обробляти три години. Бо моя стихія, то тексти. Я пишу серцем і те, що відчуваю. Що пережила сама. І мене треба, перш за все читати, а не розглядати. Я не знімаю часто сторіс і не показую кожен момент свого життя, бо для мене це теж штучно, награно. я не намагаюся нікому сподобатись, бо хто захоче, той сам до мене прийде.
🌿
Я вже не намагаюся нікому вгодити на під когось підлаштуватись, бо знайшла свою внутрішню силу лише в собі.  І той, хто розуміє мою методику, мій підхід, прийде до мене. Якщо він подібний до мене,я кщо думає так само. Я є собою. Я експериментую,п робую, роблю те, що каже мені серце. Але одне я вам скажу, якщо ви не скажете світові, що ви така існуєте і що ви можете дати іншим людям, ніхто про вас і не дізнається. І реклама це не погано. Це добре. Інакше про вас не дізналися б ваші люди.
🌿
Ваші люди-світлячки. А тим, кому те, що ви пишете, до лампочки, вони прийдуть та підуть. Бо ще не дозріли до того, що ви даєте світові. Тому й неварто зациклюватись на тому, що скажуть інші. Варто слухати себе та розвиватись у тому напрямку, у якому хочете саме ви. А ви, повірте, можете все змінити. Ви не зобов*язані ціле життя терпіти те, що терпите. Ви маєте право на життя мрії. Але треба робити хоч якісь кроки і ні разу не зупинятись. Ніколи. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК