КОНСУЛЬТАЦІЯ

Сьогодні можна сказати, я мала дві консультації психологічні. Вийшла з донькою надвір. І знаєте, коли всі бояться та піддаються страхові, сидять вдома, тепер на вулиці дійсно можна зустріти справжніх, позитивних людей, які вірять у вищі сили та знають, що все буде добре.
.
 Я розмовляла з українцем, який вже  рік живе в Польщі. Він супер позитивний. Одразу видно, в кого вдалися його дві доньки. Дружина спершу не дуже хотіла переїжджати до Польщі, а потім змирилась. Я бачу, що вони живуть як кіт з собакою.
.
Чогось вчаться навзаєм один від одного. Але вони взаємно протилежні. Для неї все в хаті має бути стерильно та чисто, а він любить рух та пробувати щось нове. І завдяки такій своїй вдачі та безстрашності досягнув багато чого в житті.
.
І в нього є багато чому повчитися. Він на позитиві, але в душі коти шкребуть. Що десять хвилин курить. Втамовує свій стрес.  Намагається здаватись сильним, але відчуває, що як тільки прийде додому, почнуться сварки. А  діти це чують.
.
Вони навіть мені самі розповідали, що батьки сварятьсЯ, а вони в кутку плачуть. Що робити в такій ситуації. Причину слід шукати глибше. Чому саме вони одружилися і через що саме виникають конфлікти. Але те, що він виговорився, вже дає ефект результат. Побачив, що я  вмію слухати та бачу його наскрізь. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК