ДИВИТИСЬ ГЛИБШЕ

Деколи мені хочеться опустити руки і не шукати своїх людей, яким потрібні саме мої послуги. Бо таких людей мало.
.
 Але вони є. Нехай одиниці свідомих людей, які готові до таких текстів та знань. Вони є. Я постійно зустрічаю по одній людині кожного дня. І я їм потрібна.  І заради того варто жити.
.
 Люди зараз недовірливі до всього. Обирають лише по красивій обгортці, не бачачи душі. І самі потім розчаровуються, бо не дивились глибше. Люди погрузли у власних страхах, у чужих думках, стереотипах.
.
Ви думаєте, мене це не болить. Але всі хочуть, щоб хтось зробив за них все, вирішив їхні проблеми. Але так не працює. Ти маєш сам брати відповідальність за своє життя. Прагнути змін. Найважче зрушити з місця та вийти з зони комфорту.
.
 Пробачити та відпустити все, що мучить. Людина сама все знає. Що робити і як. Але не може зрушити з місця. Бракує мотивації, бракує підтримки. Але лише в тих людей, які мають слабку силу духу.
.
 Хто ж чітко усвідомлює свою мету та життєву місію, не здається. Бо робить це не для себе, а для інших. І через це наповнюється. Варто деколи зробити паузу та зрозуміти, куди йдеш та чого прагнеш.
ВІДПОВІДІ ПРИХОДЯТЬ У ТИШІ.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВІРШ

ЛЮДИ

ПОДАРУНОК